Вівторок, 29.11.2022, 14:14
Зеленодольський професійний ліцей запрошує на навчання!
Вітаю Вас Гість | RSS
Выпадающее меню на CSS3 | Материалы сайта RUSELLER.COM
Пошук
Інформація
Мат-техн. база ЗПЛ
Контакти

місто Зеленодольськ

просп.Незалежності 5

тел: 068-764-46-69

е-mail:  

zpl16zel@ukr.net

Ми у Facebook

Наш  YouTube


Календар
«  Листопад 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт

 

План роботи методичного кабінету 2019-2020р.

 

Протокол №17 засідання педагогічної ради ЗПЛ

         У Зеленодольському професійному ліцеї відбулося засідання педагогічної ради про конкурсний відбір проектів підручників для 10 класів загальної середньої освіти.

Скачати протокол №17 засідання педагогічної ради ЗПЛ

                                         Організація методичної роботи

            Підвищенню фахового рівня та кваліфікації педагогів ліцею сприяє система методичної роботи навчального закладу, яка  спрямована на реалізацію науково-методичної проблеми "Підвищення ефективності навчально-виховного процесу на основі використання інноваційних технологій".

            Організаційним та об'єднуючим центром методичної роботи з педагогічними працівниками є методичний кабінет ліцею. Основною метою діяльності методичного кабінету є створення інформаційно-методичної бази для викладачів, удосконалення їх професійної кваліфікації та самоосвіти.

Основними напрямка ми роботи методичного кабінету є:

1. Cтворення комплексу навчально-методичного забезпечення навчально- виховного процесу.  

2. Впровадження в навчально-виховний процес досягнень педагогічної науки і практики, досягнень науки і техніки, передового педагогічного досвіду.  

3. Інформація про реалізацію урядових рішень і рекомендацій органів профтехосвіти.  

4. Вивчення та аналіз навчально-програмної документації, внесення необхідних змін та доповнень.  

5. Ознайомлення педагогічних працівників з новинками наукової, методичної, педагогічної літератури, наочними посібниками, технічними засобами навчання.  

6. Удосконалення матеріально-технічної бази методичного кабінету, поповнення кабінету навчально-методичними посібниками, методичними розробками та іншими методичними матеріалами.  

7. Надання допомоги педагогічним працівникам в розробці навчальних планів і плануючої документації.  

8. Участь у підготовці проведення атестації навчально-педагогічних працівників.  

9. Надання методичної допомоги молодим та малодосвідченим викладачам.  

Методична робота в ліцеї планувалася, виходячи з основних принципів:

 

-   науковість;

-   системність.

-   комплексність, яка передбачає єдність і взаємозв'язок усіх сфер і напрямків підвищення кваліфікації педагогічних кадрів;

-  системність, послідовність, наступність, безперервність, масовість, які передбачають всебічне охоплення педагогів різними формами роботи протягом року, перетворення її на частину системи безперервної освіти;

-   творчий характер, максимальна активність діяльності педагогів;

-   конкретність, урахування особливостей ліцею, викладача, диференційований підхід до педагогів;

-   спрямованість на виділення основного, суттєвого у підвищенні кваліфікації вчителя;

-   єдність теорії і практики за загальної практичної спрямованості;

-   оперативність, ільність;

-   колективний характер;

-   створення сприятливих умов для ефективної методичної роботи і творчих пошуків педагогів.

               Для втілення основних напрямків роботи методичного кабінету використовуються колективні та індивідуальні форми роботи. Колективні форми методичної роботи використовуються з метою вироблення єдиного підходу до вирішення певних проблем, обговорення актуальних питань організації навчально-виховного процесу, аналізу результатів колективної діяльності, вивчення і поширення кращого педагогічного досвіду, науково-технічної та педагогічної інформації.

            Колективними формами методичної роботи, її структурними компонентами є: педагогічна рада, методична рада, робота методичнихкомісій, інструктивно-методичні наради, теоретичні та практичні семінари, школа молодого викладача, педагогічні читання. До індивідуальних форм методичної роботи методистів належить індивідуальна методична допомога педагогічним працівникам ліцею.

            З метою проведення навчальної та методичної діяльності, підвищення професійної майстерності, впровадження досягнень педагогічної науки, ефективності застосування сучасних форм, методів та засобів навчання в ліцеї створено 7 методичних комісій,а саме : великий обсяг учбово-методичної роботи педагогічного колективу ліцею.

            1.Методична комісія викладачів спецдисциплін та майстрів в/н будівельного профілю;

2,3 Методичні  комісії викладачів спецдисциплін та майстрів в/н  промислового  профілю ( електрозварників ручного зварювання  та електромонтерів з обслуговування підстанцій);

4.Методична комісія викладачів спецдисциплін та майстрів в/н кулінарного профілю;

5.Методична комісія класних керівників.

6.Методична комісія викладачів гуманітарного напрямку.

 7.Методична комісія викладачів природничо-математичного напрямку..

Структура методичної роботи

Бібліотека
Зверни увагу!


Національна дитяча гаряча лінія

Національна гаряча лінія

Наші фотографії
Друзі сайту


Міністерство освіти і науки України

Дніпропетровський регіональний центр оцінювання якості освіти

Департамент освіти і науки Дніпропетровської ОДА

Дніпропетровський індустріально-педагогічний технікум

Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж

ZPL © 2022Створити безкоштовний сайт на uCoz