План роботи методичного кабінету 2019-2020р.
Протокол №17 засідання педагогічної ради ЗПЛ
У Зеленодольському професійному ліцеї відбулося засідання педагогічної ради про конкурсний відбір проектів підручників для 10 класів загальної середньої освіти.
Скачати протокол №17 засідання педагогічної ради ЗПЛ
Організація методичної роботи
Підвищенню фахового рівня та кваліфікації педагогів ліцею сприяє система методичної роботи навчального закладу, яка спрямована на реалізацію науково-методичної проблеми "Підвищення ефективності навчально-виховного процесу на основі використання інноваційних технологій".
Організаційним та об'єднуючим центром методичної роботи з педагогічними працівниками є методичний кабінет ліцею. Основною метою діяльності методичного кабінету є створення інформаційно-методичної бази для викладачів, удосконалення їх професійної кваліфікації та самоосвіти.
Основними напрямка ми роботи методичного кабінету є:
1. Cтворення комплексу навчально-методичного забезпечення навчально- виховного процесу.
2. Впровадження в навчально-виховний процес досягнень педагогічної науки і практики, досягнень науки і техніки, передового педагогічного досвіду.
3. Інформація про реалізацію урядових рішень і рекомендацій органів профтехосвіти.
4. Вивчення та аналіз навчально-програмної документації, внесення необхідних змін та доповнень.
5. Ознайомлення педагогічних працівників з новинками наукової, методичної, педагогічної літератури, наочними посібниками, технічними засобами навчання.
6. Удосконалення матеріально-технічної бази методичного кабінету, поповнення кабінету навчально-методичними посібниками, методичними розробками та іншими методичними матеріалами.
7. Надання допомоги педагогічним працівникам в розробці навчальних планів і плануючої документації.
8. Участь у підготовці проведення атестації навчально-педагогічних працівників.
9. Надання методичної допомоги молодим та малодосвідченим викладачам.
Методична робота в ліцеї планувалася, виходячи з основних принципів:
- науковість;
- системність.
- комплексність, яка передбачає єдність і взаємозв'язок усіх сфер і напрямків підвищення кваліфікації педагогічних кадрів;
- системність, послідовність, наступність, безперервність, масовість, які передбачають всебічне охоплення педагогів різними формами роботи протягом року, перетворення її на частину системи безперервної освіти;
- творчий характер, максимальна активність діяльності педагогів;
- конкретність, урахування особливостей ліцею, викладача, диференційований підхід до педагогів;
- спрямованість на виділення основного, суттєвого у підвищенні кваліфікації вчителя;
- єдність теорії і практики за загальної практичної спрямованості;
- оперативність, ільність;
- колективний характер;
- створення сприятливих умов для ефективної методичної роботи і творчих пошуків педагогів.
Для втілення основних напрямків роботи методичного кабінету використовуються колективні та індивідуальні форми роботи. Колективні форми методичної роботи використовуються з метою вироблення єдиного підходу до вирішення певних проблем, обговорення актуальних питань організації навчально-виховного процесу, аналізу результатів колективної діяльності, вивчення і поширення кращого педагогічного досвіду, науково-технічної та педагогічної інформації.
Колективними формами методичної роботи, її структурними компонентами є: педагогічна рада, методична рада, робота методичнихкомісій, інструктивно-методичні наради, теоретичні та практичні семінари, школа молодого викладача, педагогічні читання. До індивідуальних форм методичної роботи методистів належить індивідуальна методична допомога педагогічним працівникам ліцею.
З метою проведення навчальної та методичної діяльності, підвищення професійної майстерності, впровадження досягнень педагогічної науки, ефективності застосування сучасних форм, методів та засобів навчання в ліцеї створено 7 методичних комісій,а саме : великий обсяг учбово-методичної роботи педагогічного колективу ліцею.
1.Методична комісія викладачів спецдисциплін та майстрів в/н будівельного профілю;
2,3 Методичні комісії викладачів спецдисциплін та майстрів в/н промислового профілю ( електрозварників ручного зварювання та електромонтерів з обслуговування підстанцій);
4.Методична комісія викладачів спецдисциплін та майстрів в/н кулінарного профілю;
5.Методична комісія класних керівників.
6.Методична комісія викладачів гуманітарного напрямку.
7.Методична комісія викладачів природничо-математичного напрямку..
Структура методичної роботи
|